"Allah beri kita rasa itu..
Tenung lihat fikir gunakan..
Hargai.."

Friday, July 27, 2012

.:Kembali..

Mungkin kehidupan itu perlu dicari..kerana kadang kala sinarnya akan terpadam jua..tapi yang pasti..dalam perjalanan ini..aku hanya cuba untuk membuat sekelilingku senang..biar apa pun yang kamu kata..apa yang kamu buat..aku hanya serah pada-Nya..walaupun ia sakit..tiada makna bagiku lagi..kerana aku pernah merasa kesakitan yang lebih pedih..

Assalamulaikum cikgu..!
Itulah yang ku dengar mulai isnin yang lepas..alhamdulillah..tenang bersama mereka si kecil di sekeliling.. :)

Kejadian si Maha pencipta..pelbagai gaya, rupa dan ragamnya..dan di masa ini..bulan ramadan sungguh menguji..tiada apa yang kuharap..hanya kekuatan dari DIA dan seterusnya keluargaku..

Teruskan perjuangan wahai cikgu..! :D

Hati masih berbicara..kerana kepastian dan kejujuran masih dibekukan..dan aku kini..tiada dendam atau marah..sekiranya..apa yang kamu katakan tidak benar..hanya DIA yang tahu..

Kawan atau lawan..kawan..itu yang aku pilih..kerana aku tidak mampu berfikir buruk untuk kawanku sendiri..yang selebihnya..aku serahkan pada DIA..

Sedih..?
Tiada sedih untuk itu lagi..kerana aku percaya..manusia diciptakan berpasangan..dan aku percaya..DIA telah menetapkan yang terbaikkan untukku..aminnn :))

Berserahh~

1 comment:

NoOne said...

mereka yang diberi gelaran pengurniaan sempurna..memang banyak dugaanya..

sabar la ye.. :)