"Allah beri kita rasa itu..
Tenung lihat fikir gunakan..
Hargai.."

Thursday, August 6, 2015

.: Malam ini

Malam ini aku jatuh teruk..setelah lama kutahan..sakit yang lama kembali.kepala yang lama dibiarkan..sudah penuh sarat sesak..apa yang kurasa kusendiri tidak tahu..aku kah yang bersalah..aku kah yang mula..ampunkan aku ya Allah..aku hanya ingin rasa itu..rasa yang mula kurasa di rumah Mu ya Allah..dan aku ingin halalkannya..namun....

Aaaaa...tolak semua..jangan fikir..aku buat bodoh.buat...tapi dia datang sendiri...sejauh mana aku mampu tolak..mampu lawan..bukan aku yang nak..jangan salahkan aku...tolong hentikan.

Lemah kah aku? kalau benar aku lemah..aku akan lari dari hadap semua ni..aku akan biar semua kau tentukan..aku akan biar apa pun mereka kata..aku tak kan usaha..benar kah aku lemah...benarkah aku yang lari..jawab.......

Dunia semakin di penghujungnya...ampunkan dosaku ya Allah..tunjukkan aku jalan keluar..berikan aku sedikit masa untuk bernafas tenang mohon taubat sebelum kau ambil nyawaku..kuatkan aku ketika masa yang ada ini untuk aku berbakti pada ayah dan mama..makbulkan ya Allah..
aku merayu.......



1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.