"Allah beri kita rasa itu..
Tenung lihat fikir gunakan..
Hargai.."

Thursday, May 17, 2012

.:Permaisuri hatiku...

Mama..
Engkau orang yang paling kuat dimataku...
Tiada kamu..
Tiadalah suaraku...

Mama..
Mungkin aku tidak mampu menahan aliran itu dari mengalir..
Namun..
Aku tetap teguh dibelakangmu..
Menjadi benteng yang terus cuba kukuh dilambung badai..

Mama..
Jangan biarkan ia mengalir..
Sekali ia mengalir..
Sepuluh kali aku teresak-esak menahan sebak di dada..
Seratus kali aliranku mengalir tak terkata..

Mama..
Terus kukuhkan kekuatanmu..
Jadikan apa yang mendatang ini..
Sebagai LALUAN kita KESANA...
Ibaratkan ia seperti batuan yang menahan derasan sungai mengalir..
Aku tahu kamu begitu...

Mama..
Apa yang dihadapan kita selama dan ketika ini..
Sangat kurang jika dibandingkan dengan rintangan Kekasih ALLAH itu..
Rasullah s.a.w..........
Aku tahu kamu juga begitu...

Mama..
Terima kasih atas semuanya...
Aku hanyalah anak yang akan terus berusaha disamping mu...

Ili kamilah SAYANG mama...
Doaku tetap bersama kita semua...
Perkenankanlah permintaanku ya ALLAH...
Aminnnn...

No comments: