"Allah beri kita rasa itu..
Tenung lihat fikir gunakan..
Hargai.."

Wednesday, May 30, 2012

.:Saat dan Ketika..

Sungguh sukar laluan-Mu ini ya Allah..
Dan saat ketika ini..
Kekuatanku goyah..
Aku hilang arah lagi..
Air mata ini tak henti alirannya..
Kerna aku tidak tahan menanggung semuanya saat dan ketika ini..
Apa yang perlu aku lakukan..
Apa yang perlu aku lakukan...
Apa yang perlu aku lakukan......
Ya Allah..
Aku sangat sesak saat dan ketika ini..
Makin aku cuba mencorakkannya..
Makin gelap hasilnya..
Ya Allah..
Apa yang perlu aku lakukan......
Dan saat dan ketika ini..
Tangisan dan doa sahaja pengubatnya..
Ia nampak mudah diluarnya..
Namun didalamnya..hanya Engkau sahaja yang ketahui..
Ampunkanku Ya Allah..
Aku hanya ingin menangis sepuas-puasnya hari ini..
 

1 comment:

NoOne said...

in the end everything will turn out alright

if its not.than its not the end..

cheer up ili.

kadang-kadang orang kuat pun boleh jatuh..